mMedica Komercja mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych. UWAGA! mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. Złóż zamówienie
mMedica Komercja+ mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych. UWAGA! mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. Złóż zamówienie
mMedica PS Wersja mMedica PS powstała w celu maksymalnego uproszczenia i przyspieszenia procesu rejestracji oraz rozliczania świadczeń. Program charakteryzuje się nowoczesnym i przejrzystym interfejsem, co znacząco wpływa na prostą i szybką obsługę, a zwłaszcza na ewidencję danych rozliczeniowych. Wersja PS wyposażona została we wszystkie niezbędne funkcje konieczne do prawidłowego rozliczenia z NFZ, jednocześnie gwarantując stabilność i ciągłość rozliczeń. Złóż zamówienie
mMedica PS+ mMedica PS+ stanowi rozszerzenie wersji PS o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Oprócz tego wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu. Złóż zamówienie
mMedica Standard mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia na każdym etapie obsługi pacjenta. Sprawny i przystępny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu ułatwia organizację pracy. Złóż zamówienie
mMedica Standard+ mMedica Standard+ stanowi rozszerzenie wersji Standard o dodatkowe funkcjonalności umożliwiające dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb i poprawiające komfort pracy lekarza w Gabinecie. Dzięki możliwości definiowania przycisków służących do wprowadzania danych medycznych, użytkownik ma możliwość określenia ich kolejności według priorytetów lub wyłączenia nieużywanych przycisków. Dane medyczne pacjenta wprowadzane w Gabinecie można przeglądać na kilka różnych sposobów, włącznie z tradycyjną historią wizyt – analogiczną do dokumentacji papierowej. Również w tym przypadku istnieje możliwość konfiguracji sposobu wyświetlania informacji, poprzez wybór ich zakresu (np. wywiad, wyniki badań, przepisane leki), określenie chronologii prezentowanych danych i przedziału czasowego, za który mają być wyświetlane. Złóż zamówienie