Usługa eAnkiety pozwala na definiowanie oraz zarządzanie wzorami ankiet, ułatwia prowadzenie akcji ankietowych wśród pacjentów i umożliwia analizę statystyczną odpowiedzi. Dzięki temu w prosty sposób możesz pozyskiwać cenne dane, usprawniając w ten sposób pracę Twojej jednostki.
Moduł eArchiwum pozwala przechowywać dokumenty systemu mMedica. Z punktu widzenia użytkownika korzystanie z dokumentów przechowywanych lokalnie i przechowywanych w archiwum nie wymaga żadnych dodatkowych działań. Jedyne co będzie można zauważyć, to w przypadku wolnych łączy do serwera archiwum, trochę wolniejsze otwieranie dokumentów przechowywanych w eArchiwum
Wersja 6.0 aplikacji mMedica wprowadza możliwość wystawiania elektronicznych recept (tzw. e-Recepty), stanowiących cyfrową wersję obecnie używanych recept papierowych. Dzięki temu wszyscy użytkownicy mMedica mogą dostosować się do wymogów prawnych dotyczących e-Recept.
Najważniejsze funkcje modułu eRejestracja+ dostępne dla lekarzy oraz innych osób personelu na telefonie, tablecie lub komputerze, bezpośrednio przez stronę internetową eRejestracja+:
Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.
Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.
Rozwiązanie przygotowane z myślą o jednostkach wykonujących badania medycyny pracy w celu usprawnienia pracy lekarzy oraz personelu pomocniczego. Umożliwia wprowadzenie i przechowywanie informacji o badaniach wykonanych osobom skierowanym przez:
pracodawcę (badania wykonywane pracownikom),
placówkę dydaktyczną (badania wykonywane uczniom), oraz
osobom bez skierowań, odbywającym badanie na wniosek własny.
Moduł Alternatywne interfejsy użytkownika umożliwia korzystanie z programu mMedica na netbookach wyposażonych w ekrany o niższej rozdzielczości. W związku z tym udostępniany jest bezpłatnie wszystkim użytkownikom programu mMedica.
Pharmindex to wszechstronna, profesjonalna i aktualizowana na bieżąco baza produktów leczniczych dostępnych w regularnej sprzedaży wzbogacona wartością merytoryczną w postaci opisów leków.
Dostępny dla wersji mM PS+, mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.
Moduł MZ/GUS zawiera komplet raportów umożliwiających zebranie danych, niezbędnych do uzupełnienia sprawozdań przesyłanych do Ministerstwa Zdrowia i Głównego Urzędu Statystycznego.
Za pomocą modułu można tworzyć sprawozdania: MZ-11, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-19, MZ-29A , MZ-55, MZ-56, ZD-3 i ZD-4 zgodne z aktualnymi wymogami GUS i Ministerstwa Zdrowia.
Opłata za moduł zamawiany do licencji programu podstawowego, dla której termin ważności upływa w czasie krótszym niż 1 rok od daty zamówienia modułu, jest stała i równa opłacie rocznej
Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.
Moduł eKopia w Chmurze Asseco to system automatycznego tworzenia kopii zapasowych na serwerach Asseco, który zabezpiecza przed niekontrolowaną utratą danych nawet w tak ekstremalnych sytuacjach jak pożar, powódź, kradzież czy całkowite zniszczenie komputera. Moduł szyfruje i zapisuje kopie bezpieczeństwa bazy danych mMedica w Centrum Przetwarzania Danych (CPD) Asseco o pojemności 10GB.
Moduł automatycznych kopii bezpieczeństwa z kontem o pojemności 10GB.
Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala prowadzić wewnętrzną i zewnętrzną dokumentację elektroniczną dla lecznictwa otwartego. W oparciu o te dane możliwe jest również udostępnianie dokumentacji medycznej w postaci wydruku.
Dostępny dla wersji mM Standard, mM Komercja, moduł wymaga zamówienia na liczbę stanowisk równą liczbie stanowisk programu podstawowego.
Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.
Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala prowadzić wewnętrzną i zewnętrzną dokumentację elektroniczną dla lecznictwa otwartego. W oparciu o te dane możliwe jest również udostępnianie dokumentacji medycznej w postaci wydruku.
Dostępny dla wersji mM Standard+, mM Komercja+, moduł wymaga zamówienia na liczbę stanowisk równą liczbie stanowisk programu podstawowego.
Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.
Moduł eRejestracja jest nowoczesnym systemem, nazywanym popularnie rejestracją internetową, umożliwiającym umawianie się na wizyty drogą elektroniczną, bez konieczności wychodzenia z domu. To bezpieczne i skuteczne rozwiązanie, przynoszące korzyści zarówno pacjentowi jak i placówce.
Moduł wymaga zamówienia na liczbę stanowisk równą liczbie stanowisk programu podstawowego.
Moduł eWyniki Diag umożliwia automatyczną wymianę danych z wybraną pracownią diagnostyczną. Moduł zawiera umożliwia przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do pracowni, automatyczny odbiór wyników i dołączenie ich do dokumentacji medycznej.
Moduł integracji z jedną pracownią diagnostyczną, dostępny dla wersji mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.
Moduł eWyniki Diag+ umożliwia automatyczną wymianę danych z wybraną pracownią diagnostyczną. Moduł zawiera umożliwia przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do pracowni, automatyczny odbiór wyników i dołączenie ich do dokumentacji medycznej.
Moduł integracji z nieograniczoną liczbą pracowni diagnostycznych, dostępny dla wersji mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.