Ceny obowiązują do 31.12.2018 r.
Ceny netto w złotych polskich. Do cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Podane ceny stanowią roczną opłatę abonamentową za licencje i aktualizacje.
Program mMedica korzysta z bezpłatnego serwera bazy danych PostgreSQL.
Licencje na moduły dodatkowe są udzielane na takie same okresy, jakie obowiązują dla programów podstawowych, do których są zamawiane.

Wyświetlanie 1–16 z 36 wyników

mMedica Komercja

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.

UWAGA!
mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. 

 

mMedica Komercja+

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.

UWAGA!
mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. 

 

mMedica PS

Wersja mMedica PS powstała w celu maksymalnego uproszczenia i przyspieszenia procesu rejestracji oraz rozliczania świadczeń. Program charakteryzuje się nowoczesnym i przejrzystym interfejsem, co znacząco wpływa na prostą i szybką obsługę, a zwłaszcza na ewidencję danych rozliczeniowych. Wersja PS wyposażona została we wszystkie niezbędne funkcje konieczne do prawidłowego rozliczenia z NFZ, jednocześnie gwarantując stabilność i ciągłość rozliczeń.

 

mMedica PS+

mMedica PS+ stanowi rozszerzenie wersji PS o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Oprócz tego wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu.

 

mMedica Standard

mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia na każdym etapie obsługi pacjenta. Sprawny i przystępny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu ułatwia organizację pracy.

 

mMedica Standard+

mMedica Standard+ stanowi rozszerzenie wersji Standard o dodatkowe funkcjonalności umożliwiające dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb i poprawiające komfort pracy lekarza w Gabinecie. Dzięki możliwości definiowania przycisków służących do wprowadzania danych medycznych, użytkownik ma możliwość określenia ich kolejności według priorytetów lub wyłączenia nieużywanych przycisków. Dane medyczne pacjenta wprowadzane w Gabinecie można przeglądać na kilka różnych sposobów, włącznie z tradycyjną historią wizyt – analogiczną do dokumentacji papierowej. Również w tym przypadku istnieje możliwość konfiguracji sposobu wyświetlania informacji, poprzez wybór ich zakresu (np. wywiad, wyniki badań, przepisane leki), określenie chronologii prezentowanych danych i przedziału czasowego, za który mają być wyświetlane.

 

Moduł Alternatywne interfejsy użytkownika (mM dla netbooków)

Moduł Alternatywne interfejsy użytkownika umożliwia korzystanie z programu mMedica na netbookach wyposażonych w ekrany o niższej rozdzielczości. W związku z tym udostępniany jest bezpłatnie wszystkim użytkownikom programu mMedica.

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.

 

Moduł AsystentMD® – bezpieczny wybór leków

Zadaniem modułu AsystentMD® – bezpieczny wybór leków jest codzienne wspieranie lekarza w bezpiecznym dobieraniu leków w oparciu o wskazania, choroby współistniejące, nadwrażliwość na substancje czynne, działania niepożądane oraz uwzględniając bezpieczeństwo stosowania leków u kobiet w ciąży. Dzięki modułowi zintegrowanemu z programem mMedica, użytkownik może o wiele szybciej odnaleźć poszukiwaną terapię posługując się rozpoznaniem medycznym, bez konieczności znajomości nazw handlowych produktów medycznych.

Do poprawnego działania Modułu wymagany jest dostęp do Internetu oraz zainstalowana aktualna przeglądarka Internet Explorer

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.

 

Moduł Baza leków Pharmindex

Pharmindex to wszechstronna, profesjonalna i aktualizowana na bieżąco baza produktów leczniczych dostępnych w regularnej sprzedaży wzbogacona wartością merytoryczną w postaci opisów leków.

Dostępny dla wersji mM PS+, mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.

 

Moduł Dane do sprawozdań rocznych MZ/GUS

Moduł MZ/GUS zawiera komplet raportów umożliwiających zebranie danych, niezbędnych do uzupełnienia sprawozdań przesyłanych do Ministerstwa Zdrowia i Głównego Urzędu Statystycznego.
Za pomocą modułu można tworzyć sprawozdania: MZ-11, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-19, MZ-29A , MZ-55, MZ-56, ZD-3 i ZD-4 zgodne z aktualnymi wymogami GUS i Ministerstwa Zdrowia.

Opłata za moduł zamawiany do licencji programu podstawowego, dla której termin ważności upływa w czasie krótszym niż 1 rok od daty zamówienia modułu, jest stała i równa opłacie rocznej

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.

 

Moduł eKopia w Chmurze Asseco

Moduł eKopia w Chmurze Asseco to system automatycznego tworzenia kopii zapasowych na serwerach Asseco, który zabezpiecza przed niekontrolowaną utratą danych nawet w tak ekstremalnych sytuacjach jak pożar, powódź, kradzież czy całkowite zniszczenie komputera. Moduł szyfruje i zapisuje kopie bezpieczeństwa bazy danych mMedica w Centrum Przetwarzania Danych (CPD) Asseco o pojemności 10GB.

Moduł automatycznych kopii bezpieczeństwa z kontem o pojemności 10GB.

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.

 

Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna

Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala prowadzić wewnętrzną i zewnętrzną dokumentację elektroniczną dla lecznictwa otwartego. W oparciu o te dane możliwe jest również udostępnianie dokumentacji medycznej w postaci wydruku.

Dostępny dla wersji mM Standard, mM Komercja, moduł wymaga zamówienia na liczbę stanowisk równą liczbie stanowisk programu podstawowego.

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.

 

Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (dla wersji +)

Moduł Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala prowadzić wewnętrzną i zewnętrzną dokumentację elektroniczną dla lecznictwa otwartego. W oparciu o te dane możliwe jest również udostępnianie dokumentacji medycznej w postaci wydruku.

Dostępny dla wersji mM Standard+, mM Komercja+, moduł wymaga zamówienia na liczbę stanowisk równą liczbie stanowisk programu podstawowego.

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.

 

Moduł eRejestracja

Moduł eRejestracja jest nowoczesnym systemem, nazywanym popularnie rejestracją internetową, umożliwiającym umawianie się na wizyty drogą elektroniczną, bez konieczności wychodzenia z domu. To bezpieczne i skuteczne rozwiązanie, przynoszące korzyści zarówno pacjentowi jak i placówce.

Moduł wymaga zamówienia na liczbę stanowisk równą liczbie stanowisk programu podstawowego.

 

Moduł eWyniki Diag

Moduł eWyniki Diag umożliwia automatyczną wymianę danych z wybraną pracownią diagnostyczną. Moduł zawiera umożliwia przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do pracowni, automatyczny odbiór wyników i dołączenie ich do dokumentacji medycznej.

Moduł integracji z jedną pracownią diagnostyczną, dostępny dla wersji mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.

 

Moduł eWyniki Diag+

Moduł eWyniki Diag+ umożliwia automatyczną wymianę danych z wybraną pracownią diagnostyczną. Moduł zawiera umożliwia przesyłanie zleceń bezpośrednio z mMedica do pracowni, automatyczny odbiór wyników i dołączenie ich do dokumentacji medycznej.

Moduł integracji z nieograniczoną liczbą pracowni diagnostycznych, dostępny dla wersji mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.