Ceny netto w złotych polskich. Do cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Podane ceny stanowią roczną opłatę abonamentową za licencje i aktualizacje.
Program mMedica korzysta z bezpłatnego serwera bazy danych PostgreSQL.
Licencje na moduły dodatkowe są udzielane na takie same okresy, jakie obowiązują dla programów podstawowych, do których są zamawiane.

Wyświetlanie 1–16 z 53 wyników

eAnkiety

Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.

eArchiwum

Moduł eArchiwum pozwala przechowywać dokumenty systemu mMedica. Z punktu widzenia użytkownika korzystanie z dokumentów przechowywanych lokalnie i przechowywanych w archiwum nie wymaga żadnych dodatkowych działań. Jedyne co będzie można zauważyć, to w przypadku wolnych łączy do serwera archiwum, trochę wolniejsze otwieranie dokumentów przechowywanych w eArchiwum. Jedną z najistotniejszych cech eArchiwum jest system zabezpieczeń i zarządzania udostępnianiem dokumentów. Aby zapewnić wymagany poziom bezpieczeństwa wyłączone zostaną dostępne obecnie w mMedica opcje zapisu dokumentów EDM na dysku i dokumenty te będą przesyłane do eArchiwum. Dodatkowo przenoszenie dokumentów do eArchiwum pozwoli zmniejszyć wielkość bazy głównej mMedica, co ma wpływ na zwiększenie szybkości działania systemu oraz przyspiesza wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa.

eRecepta

Wersja 6.0 aplikacji mMedica wprowadza możliwość wystawiania elektronicznych recept (tzw. e-Recepty), stanowiących cyfrową wersję obecnie używanych recept papierowych. Dzięki temu wszyscy użytkownicy mMedica mogą dostosować się do wymogów prawnych dotyczących e-Recept.

 

Gabinet Lekarza Specjalisty

Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.

Gabinet Pielęgniarki

Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.

Medycyna Pracy

Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.

mMedica Komercja

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.

UWAGA!
mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. 

 

mMedica Komercja+

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.

UWAGA!
mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. 

 

mMedica PS

Wersja mMedica PS powstała w celu maksymalnego uproszczenia i przyspieszenia procesu rejestracji oraz rozliczania świadczeń. Program charakteryzuje się nowoczesnym i przejrzystym interfejsem, co znacząco wpływa na prostą i szybką obsługę, a zwłaszcza na ewidencję danych rozliczeniowych. Wersja PS wyposażona została we wszystkie niezbędne funkcje konieczne do prawidłowego rozliczenia z NFZ, jednocześnie gwarantując stabilność i ciągłość rozliczeń.

 

mMedica PS+

mMedica PS+ stanowi rozszerzenie wersji PS o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Oprócz tego wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu.

 

mMedica Standard

mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia na każdym etapie obsługi pacjenta. Sprawny i przystępny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu ułatwia organizację pracy.

 

mMedica Standard+

mMedica Standard+ stanowi rozszerzenie wersji Standard o dodatkowe funkcjonalności umożliwiające dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb i poprawiające komfort pracy lekarza w Gabinecie. Dzięki możliwości definiowania przycisków służących do wprowadzania danych medycznych, użytkownik ma możliwość określenia ich kolejności według priorytetów lub wyłączenia nieużywanych przycisków. Dane medyczne pacjenta wprowadzane w Gabinecie można przeglądać na kilka różnych sposobów, włącznie z tradycyjną historią wizyt – analogiczną do dokumentacji papierowej. Również w tym przypadku istnieje możliwość konfiguracji sposobu wyświetlania informacji, poprzez wybór ich zakresu (np. wywiad, wyniki badań, przepisane leki), określenie chronologii prezentowanych danych i przedziału czasowego, za który mają być wyświetlane.

 

Moduł Alternatywne interfejsy użytkownika (mM dla netbooków)

Moduł Alternatywne interfejsy użytkownika umożliwia korzystanie z programu mMedica na netbookach wyposażonych w ekrany o niższej rozdzielczości. W związku z tym udostępniany jest bezpłatnie wszystkim użytkownikom programu mMedica.

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.

 

Moduł Baza leków Pharmindex

Pharmindex to wszechstronna, profesjonalna i aktualizowana na bieżąco baza produktów leczniczych dostępnych w regularnej sprzedaży wzbogacona wartością merytoryczną w postaci opisów leków.

Dostępny dla wersji mM PS+, mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.

 

Moduł Dane do sprawozdań rocznych MZ/GUS

Moduł MZ/GUS zawiera komplet raportów umożliwiających zebranie danych, niezbędnych do uzupełnienia sprawozdań przesyłanych do Ministerstwa Zdrowia i Głównego Urzędu Statystycznego.
Za pomocą modułu można tworzyć sprawozdania: MZ-11, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-19, MZ-29A , MZ-55, MZ-56, ZD-3 i ZD-4 zgodne z aktualnymi wymogami GUS i Ministerstwa Zdrowia.

Opłata za moduł zamawiany do licencji programu podstawowego, dla której termin ważności upływa w czasie krótszym niż 1 rok od daty zamówienia modułu, jest stała i równa opłacie rocznej

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.