Najnowsza aktualizacja już dostępna!
Z przyjemnością informujemy, że dnia 15 października 2023 roku wydana została aktualizacja Modułu Wsparcia Zarządzania do wersji 1.2.0. Zapraszamy do zapoznania się z listą wprowadzonych zmian:
Nowości w module:
Zakładka POZ:
Nowa zakładka dla POZ z dodatkowymi funkcjami.Dodano nowy raport “Budżet Powierzony opieki Koordynowanej”.Mapy w zakładce POZ z zestawieniami dla województw i powiatów, w tym:Liczba Zrealizowanych Świadczeń.Liczba Przyjętych Pacjentów.
Obszary w zakładkach:
W POZ, NFZ i Komercja dodano zestawienia tabelaryczne podzielone na województwa, powiaty, gminy oraz kody pocztowe.W Komercji dodano grupę “Kontrahenci” z zestawieniem umów.
Zakładka Przekrojowe:
Dodano historię dla placówki, NFZ oraz komercji wraz z zestawieniami rocznymi.
Interfejs użytkownika:
Nowy Ekran Startowy.Dodano przycisk odświeżania w sekcji “Stan Na => Okres”.Rozpoczęto proces dodawania przycisku informacyjnego do raportów z wyjaśnieniami.
Zmiany techniczne:
Ustawienia:
Możliwość określenia liczby dni dla uwzględnienia w wyliczeniach NFZ.Dla partnerów hostujących mMedica na własnym serwerze dostępny jest nowy plik parametryzujący bazy danych. W celu uzyskania pliku prosimy o kontakt: pomoc@klimedsoft.pl.
Optymalizacje:
Zaktualizowano biblioteki i przeniesiono lokalizację pliku z ustawieniami.Przyspieszono czas uruchamiania się aplikacji.Zoptymalizowano czas wykonania zapytań dla raportów i widoku POZ.
Bezpieczeństwo:
Ulepszono algorytm tworzenia skrótów haseł.Wprowadzono mechanizm weryfikacji wersji struktury bazy danych.
Zakładka NFZ:
Dodano parametr dla zakresów POZ z planem rzeczowo-finansowym.
Zakładka Komercja:
Zmieniono nazwę pozycji “Procedury” na “Usługi”.
Interfejs:
Usunięto obszar komunikatów z wstążki – teraz dostępne na ekranie startowym.
Serdecznie zachęcamy do pobrania i zainstalowania najnowszej aktualizacji, aby korzystać z nowych funkcji oraz ulepszeń. W razie pytań lub potrzeby wsparcia technicznego, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Zespół Modułu Wsparcia Zarządzania