W ostatniej ankiecie Badania Satysfakcji Klienta znalazło się pytanie o najbardziej atrakcyjne kierunki rozwoju. Największą popularność zyskał nowoczesny system zbierania informacji od pacjentów – eAnkiety. To rozwiązanie ułatwia i automatyzuje gromadzenie różnorodnych danych, takich jak np. personalizowane wywiady wstępne dołączane do dokumentacji medycznej, typowe badania opinii o realizowanych usługach, czy weryfikacja zainteresowania programami profilaktycznymi.

Obecnie rozpoczynamy pilotaż systemu eAnkiet. Po zakończeniu pilotażu i wprowadzeniu niezbędnych korekt, wprowadzimy eAnkiety do oferty rozszerzeń mMedica. Jeszcze w tym roku użytkownicy mMedica będą mogli skorzystać z usprawnień i korzyści jakie daje możliwość zbierania informacji przez internetowe ankiety.

 

W poprzedniej ankiecie badania satysfakcji (z roku 2020), Państwa poparcie zdobyły takie pozycje jak : „Repozytorium EDM w chmurze zintegrowane z P1” oraz „Obsługa płatności elektronicznych w sklepie mMedica”.

Usługę chmurowego repozytorium uruchomiliśmy w już zeszłym roku pod nazwą „eRepozytorium mMedica w Chmurze”, natomiast  obsługę płatności elektronicznych w sklepie mMedica udostępnimy Państwu jeszcze w tym roku.

Wierzymy, że nowe rozwiązania przygotowane w oparciu o Państwa opinie oraz oczekiwania, usprawnią i ułatwią codzienną pracę. Tym samym zachęcamy do wypełnienia aktualnej ankiety, oceny naszych działań i wskazania najbardziej oczekiwanych kierunków rozwoju.

Wypełnij ankietę. 

 

 

Dodaj komentarz