Ceny netto w złotych polskich. Do cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Podane ceny stanowią roczną opłatę abonamentową za licencje i aktualizacje.
Program mMedica korzysta z bezpłatnego serwera bazy danych PostgreSQL.
Licencje na moduły dodatkowe są udzielane na takie same okresy, jakie obowiązują dla programów podstawowych, do których są zamawiane.

Wyświetlanie 1–16 z 53 wyników

eAnkiety

Usługa eAnkiety pozwala na definiowanie oraz zarządzanie wzorami ankiet, ułatwia prowadzenie akcji ankietowych wśród pacjentów i umożliwia analizę statystyczną odpowiedzi. Dzięki temu w prosty sposób możesz  pozyskiwać cenne dane, usprawniając w ten sposób pracę Twojej jednostki.

eArchiwum

Moduł eArchiwum pozwala przechowywać dokumenty systemu mMedica. Z punktu widzenia użytkownika korzystanie z dokumentów przechowywanych lokalnie i przechowywanych w archiwum nie wymaga żadnych dodatkowych działań. Jedyne co będzie można zauważyć, to w przypadku wolnych łączy do serwera archiwum, trochę wolniejsze otwieranie dokumentów przechowywanych w eArchiwum

eRecepta

Wersja 6.0 aplikacji mMedica wprowadza możliwość wystawiania elektronicznych recept (tzw. e-Recepty), stanowiących cyfrową wersję obecnie używanych recept papierowych. Dzięki temu wszyscy użytkownicy mMedica mogą dostosować się do wymogów prawnych dotyczących e-Recept.

 

Gabinet Lekarza Specjalisty

Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.

Gabinet Pielęgniarki

Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.

Medycyna Pracy

Rozwiązanie przygotowane z myślą o jednostkach wykonujących badania medycyny pracy w celu usprawnienia pracy lekarzy oraz personelu pomocniczego. Umożliwia wprowadzenie i przechowywanie informacji o badaniach wykonanych osobom skierowanym przez:

  • pracodawcę (badania wykonywane pracownikom),
  • placówkę dydaktyczną (badania wykonywane uczniom), oraz
  • osobom bez skierowań, odbywającym badanie na wniosek własny.

mMedica Komercja

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.

UWAGA!
mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. 

 

mMedica Komercja+

mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.

UWAGA!
mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ. 

 

mMedica PS

Wersja mMedica PS powstała w celu maksymalnego uproszczenia i przyspieszenia procesu rejestracji oraz rozliczania świadczeń. Program charakteryzuje się nowoczesnym i przejrzystym interfejsem, co znacząco wpływa na prostą i szybką obsługę, a zwłaszcza na ewidencję danych rozliczeniowych. Wersja PS wyposażona została we wszystkie niezbędne funkcje konieczne do prawidłowego rozliczenia z NFZ, jednocześnie gwarantując stabilność i ciągłość rozliczeń.

 

mMedica PS+

mMedica PS+ stanowi rozszerzenie wersji PS o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Oprócz tego wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu.

 

mMedica Standard

mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia na każdym etapie obsługi pacjenta. Sprawny i przystępny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu ułatwia organizację pracy.

 

mMedica Standard+

mMedica Standard+ stanowi rozszerzenie wersji Standard o dodatkowe funkcjonalności umożliwiające dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb i poprawiające komfort pracy lekarza w Gabinecie. Dzięki możliwości definiowania przycisków służących do wprowadzania danych medycznych, użytkownik ma możliwość określenia ich kolejności według priorytetów lub wyłączenia nieużywanych przycisków. Dane medyczne pacjenta wprowadzane w Gabinecie można przeglądać na kilka różnych sposobów, włącznie z tradycyjną historią wizyt – analogiczną do dokumentacji papierowej. Również w tym przypadku istnieje możliwość konfiguracji sposobu wyświetlania informacji, poprzez wybór ich zakresu (np. wywiad, wyniki badań, przepisane leki), określenie chronologii prezentowanych danych i przedziału czasowego, za który mają być wyświetlane.

 

Moduł Baza leków Pharmindex

Pharmindex to wszechstronna, profesjonalna i aktualizowana na bieżąco baza produktów leczniczych dostępnych w regularnej sprzedaży wzbogacona wartością merytoryczną w postaci opisów leków.

Dostępny dla wersji mM PS+, mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.

 

Moduł Dane do sprawozdań rocznych MZ/GUS

Moduł MZ/GUS zawiera komplet raportów umożliwiających zebranie danych, niezbędnych do uzupełnienia sprawozdań przesyłanych do Ministerstwa Zdrowia i Głównego Urzędu Statystycznego.
Za pomocą modułu można tworzyć sprawozdania: MZ-11, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-19, MZ-29A , MZ-55, MZ-56, ZD-3 i ZD-4 zgodne z aktualnymi wymogami GUS i Ministerstwa Zdrowia.

Opłata za moduł zamawiany do licencji programu podstawowego, dla której termin ważności upływa w czasie krótszym niż 1 rok od daty zamówienia modułu, jest stała i równa opłacie rocznej

Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.