Ceny netto w złotych polskich. Do cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Podane ceny stanowią roczną opłatę abonamentową za licencje i aktualizacje.
Program mMedica korzysta z bezpłatnego serwera bazy danych PostgreSQL.
Licencje na moduły dodatkowe są udzielane na takie same okresy, jakie obowiązują dla programów podstawowych, do których są zamawiane.
Usługa eAnkiety pozwala na definiowanie oraz zarządzanie wzorami ankiet, ułatwia prowadzenie akcji ankietowych wśród pacjentów i umożliwia analizę statystyczną odpowiedzi. Dzięki temu w prosty sposób możesz pozyskiwać cenne dane, usprawniając w ten sposób pracę Twojej jednostki.
Moduł eArchiwum pozwala przechowywać dokumenty systemu mMedica. Z punktu widzenia użytkownika korzystanie z dokumentów przechowywanych lokalnie i przechowywanych w archiwum nie wymaga żadnych dodatkowych działań. Jedyne co będzie można zauważyć, to w przypadku wolnych łączy do serwera archiwum, trochę wolniejsze otwieranie dokumentów przechowywanych w eArchiwum
Wersja 6.0 aplikacji mMedica wprowadza możliwość wystawiania elektronicznych recept (tzw. e-Recepty), stanowiących cyfrową wersję obecnie używanych recept papierowych. Dzięki temu wszyscy użytkownicy mMedica mogą dostosować się do wymogów prawnych dotyczących e-Recept.
Najważniejsze funkcje modułu eRejestracja+ dostępne dla lekarzy oraz innych osób personelu na telefonie, tablecie lub komputerze, bezpośrednio przez stronę internetową eRejestracja+:
Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.
Moduł Gabinet pielęgniarki to zestaw funkcji i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy pielęgniarek i położnych. Dopasowanie zastosowanych rozwiązań do specyfiki pracy pielęgniarek i położnych, pozwala w prosty sposób tworzyć dokumentację w formie elektronicznej.
Rozwiązanie przygotowane z myślą o jednostkach wykonujących badania medycyny pracy w celu usprawnienia pracy lekarzy oraz personelu pomocniczego. Umożliwia wprowadzenie i przechowywanie informacji o badaniach wykonanych osobom skierowanym przez:
pracodawcę (badania wykonywane pracownikom),
placówkę dydaktyczną (badania wykonywane uczniom), oraz
osobom bez skierowań, odbywającym badanie na wniosek własny.
mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.
UWAGA! mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ.
mMedica Komercja to specjalna wersja aplikacji przeznaczona dla lekarzy i przychodni nieposiadających kontraktu z NFZ i realizujących wyłącznie świadczenia komercyjne, finansowane przez pacjentów lub na podstawie umów komercyjnych.
UWAGA! mMedica Komercja nie obsługuje rozliczeń z NFZ.
Wersja mMedica PS powstała w celu maksymalnego uproszczenia i przyspieszenia procesu rejestracji oraz rozliczania świadczeń. Program charakteryzuje się nowoczesnym i przejrzystym interfejsem, co znacząco wpływa na prostą i szybką obsługę, a zwłaszcza na ewidencję danych rozliczeniowych. Wersja PS wyposażona została we wszystkie niezbędne funkcje konieczne do prawidłowego rozliczenia z NFZ, jednocześnie gwarantując stabilność i ciągłość rozliczeń.
mMedica PS+ stanowi rozszerzenie wersji PS o dodatkowe funkcjonalności znacznie przyspieszające proces przygotowywania danych sprawozdawczych, takie jak: zbiorcze wprowadzanie wizyt za pomocą kalendarza, zbiorcze wprowadzanie rozliczeń, zapamiętywanie powtarzalnych danych z wizyt w schematach. Oprócz tego wersja została wzbogacona m.in. o możliwość migracji danych między instalacjami mMedica, walidacje definiowane i pocztę wewnętrzną dla użytkowników programu.
mMedica Standard to program dla wszystkich, którzy oczekują usprawnienia i przyspieszenia na każdym etapie obsługi pacjenta. Sprawny i przystępny mechanizm planowania wizyt pacjentów oraz własnego czasu ułatwia organizację pracy.
mMedica Standard+ stanowi rozszerzenie wersji Standard o dodatkowe funkcjonalności umożliwiające dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb i poprawiające komfort pracy lekarza w Gabinecie. Dzięki możliwości definiowania przycisków służących do wprowadzania danych medycznych, użytkownik ma możliwość określenia ich kolejności według priorytetów lub wyłączenia nieużywanych przycisków. Dane medyczne pacjenta wprowadzane w Gabinecie można przeglądać na kilka różnych sposobów, włącznie z tradycyjną historią wizyt – analogiczną do dokumentacji papierowej. Również w tym przypadku istnieje możliwość konfiguracji sposobu wyświetlania informacji, poprzez wybór ich zakresu (np. wywiad, wyniki badań, przepisane leki), określenie chronologii prezentowanych danych i przedziału czasowego, za który mają być wyświetlane.
Moduł Alternatywne interfejsy użytkownika umożliwia korzystanie z programu mMedica na netbookach wyposażonych w ekrany o niższej rozdzielczości. W związku z tym udostępniany jest bezpłatnie wszystkim użytkownikom programu mMedica.
Pharmindex to wszechstronna, profesjonalna i aktualizowana na bieżąco baza produktów leczniczych dostępnych w regularnej sprzedaży wzbogacona wartością merytoryczną w postaci opisów leków.
Dostępny dla wersji mM PS+, mM Standard, mM Standard+, mM Komercja, mM Komercja+.
Moduł MZ/GUS zawiera komplet raportów umożliwiających zebranie danych, niezbędnych do uzupełnienia sprawozdań przesyłanych do Ministerstwa Zdrowia i Głównego Urzędu Statystycznego.
Za pomocą modułu można tworzyć sprawozdania: MZ-11, MZ-13, MZ-14, MZ-15, MZ-19, MZ-29A , MZ-55, MZ-56, ZD-3 i ZD-4 zgodne z aktualnymi wymogami GUS i Ministerstwa Zdrowia.
Opłata za moduł zamawiany do licencji programu podstawowego, dla której termin ważności upływa w czasie krótszym niż 1 rok od daty zamówienia modułu, jest stała i równa opłacie rocznej
Podana wyżej kwota to cena licencji i aktualizacji (PLN netto) za pierwsze i każde następne stanowisko.